Opłać fakturę

W czym możemy pomóc?

Zadzwoń na nr tel: 708 688 248 - Koszt połączenia 4,25 brutto/minuta połączenia (pn-pt 8:00-20:00) Regulamin infolinii
lub wypełnij formularz:

Imię i nazwisko:

E-mail:

Telefon:

Województwo:

Treść:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na zasadach określonych w regulaminie.

 

Historie Klientów

czytaj więcej


  • Miałam własną firmę, która niestety nie przynosiła zysków, wręcz przeciwnie straty. Byłam zmuszona zamknąć działalność, jednak zostałam ze wszystkimi kredytami i długami, które trzeba było spłacić. Ze względu na brak środków miałam opóźnienia w spłatach kredytów, co spowodowało, że moja historia kredytowa była kiepska...


  • Zgłosiłem się do Kancelarii BIKBR ponieważ potrzebowałem kredytu na rozszerzenie działalności mojej firmy. Niestety w przeszłości nieterminowo spłacałem raty co doprowadziło do negatywnej historii w BIK. Okazało się że moje opóźnienia sięgają aż 2 lat...


  • Przez niemal 5 lat wraz z narzeczonym wynajmowaliśmy mieszkanie, po namowach rodziny i znajomych postanowiliśmy kupić swoje. Poszukiwania tego wymarzonego miejsca trwało tylko jeden miesiąc, jednak jak się okazało były to miłe złego początki...


  • Chcieliśmy kupić mieszkanie, wybraliśmy już odpowiedni dla nas lokal. Spotkaliśmy się z doradcą kredytowym, z którym przygotowaliśmy wniosek do banku. Po dwóch tygodniach oczekiwania dostaliśmy odmowną odpowiedź, ponieważ mąż miał złą historię w BIK-u...


  • Moja historia jest przestrogą dla innych, którzy wyjechali za granicę. Po nieudanej przygodzie z własną działalnością postanowiłem wyjechać z kraju i podobnie jak duża część naszych rodaków poszukać szczęścia w Anglii...

20% zniżki na usługi prawne

O NAS

Obsługa Klienta

W trosce o Państwa komfort,
przydzielamy Państwu jednego
konsultanta, z którym przechodzą Państwo spokojnie przez cały proces od początku do końca. Rolę Państwa staramy się ograniczyć do rozmowy odnośnie Państwa sprawy i oczekiwań wobec naszych usług. Następnie w uzgodnionych terminach raportujemy efekty naszych działań.

Komunikacja

Zależy nam na ciągłym poszerzaniu i ulepszaniu komunikacji z naszymi klientami; dlatego wprowadziliśmy różnorodne formy komunikacji: telefon, poczta tradycyjna, poczta internetowa, spotkania bezpośrednie, skype.

Kompleksowa
obsługa

Nawiązując współpracę z klientem robimy wszystko, aby powrócił na rynek usług finansowych bez negatywnego „bagażu“. Po takiej „kuracji“ możemy skierować do zaufanych specjalistów,
żeby osiągnąć cel: uzyskanie finansowania.

Indywidualne
podejście do klienta

Pierwszym naszym krokiem jest
dokładne zapoznanie się z problemem, jaki napotkał na swojej drodze klient. Pozwala nam to określić, czy i w jakim zakresie możemy pomóc klientowi. Jest to jeden z najważniejszych etapów naszej pracy.

Indywidualna
ścieżka obsługi

Każda historia jest inna i wymaga indywidualnego podejścia do problemu. Nasze działania zawsze są dostosowane do sytuacji i oczekiwań klienta.

Anna Bufnal
opiekun działu prawnego

Absolwentka aplikacji radcowskiej oraz Wydziału Prawa
i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończyła
podyplomowe studia obrotu nieruchomościami. Posiada licencję pośrednika w obrocie nieruchomościami. Autorka i wykonawca szkoleń dla organów administracji, firm oraz innych instytucji między innymi z zakresu procedury administracyjnej, opłaty skarbowej, budowy elektrowni wiatrowej, czy wykładni prawa. Od 2006 r. związana z wydawnictwem prawniczym Wolters Kluwer Polska
Sp. z o.o., gdzie jako ekspert z zakresu prawa budowlanego opracowuje komentarze, analizy prawne oraz przygotowuje szkolenia.
Specjalizuje się w zagadnieniach procesu budowlanego, prawa cywilnego i finansowego. Stworzyła strukturę prawną
pozwalającą klientom na odzyskiwanie wiarygodności
kredytowej w rejestrach bankowych tj. BIK czy BR.

Członek Rady Fundacji "Kwiat Pustyni".

Współpraca
z Doradcami Finansowymi

Wybraliśmy do współpracy 4 spośród 10 największych firm pośrednictwa finansowego w Polsce. Stworzyliśmy projekt mający na celu wzmocnienie naszej pozycji i uatrakcyjnienie naszej oferty.

Doświadczenie

Nasze doświadczenia sięgają 2009 roku. Stawia to nas w gronie najbardziej doświadczonych kancelarii zajmujących się przywracaniem wiarygodności kredytowej.

Trudne sprawy

Specjalizujemy się w trudnych sprawa takich jak: opóźnienia w spłacie kredytów powyżej 90 dni, windykacje, kredyty odzyskane i umorzone. Doprowadzamy do pozytywnego rozstrzygnięcia w 9 na 10 spraw, które
prowadzimy.

Doprowadzenie
sprawy do
szczęśliwego finału

Nasza praca nie kończy się na pozytywnej odpowiedzi banku. Dopiero aktualizacja danych w BIK pozwala nam uznać sprawę za zakończoną. Naszym celem jest uzyskanie przez klienta kredytu.

Siedziba Firmy

Dane dotyczące naszej siedziby znajdziesz na naszej stronie w zakładce KONTAKT. Zapraszamy do odwiedzin.

Dane Firmy

Wszystkie dane naszej firmy są jawne, weryfikację można przeprowadzić poprzez strony GUS oraz KRS. Nasz oddział jest otwarty dla naszych klientów w godzinach pracy. Zapraszamy do odwiedzenia konsultantów i działu prawnego. Jesteśmy do Państwa usług.

Certyfikaty wiarygodności

Możemy pochwalić się certyfikatami KRD -„Rzetelna Firma“ oraz BIG INFOmonitor - "Firma Wiarygodna Finansowo".

Umowa

Zawsze podpisujemy umowę z klientem precyzyjnie opisującą zakres naszych obowiązków.

Szersza perspektywa

Nasz wypracowana marka pozwoliła podpisać umowy o współpracy z dużymi, znanymi ogólnopolskimi pośrednikami finansowymi. Jako jedyni na rynku zostaliśmy obdarzeni ich zaufaniem, co zaowocowało nawiązaniem współpracy w celu kompleksowego zaspokojenia potrzeb klientów.

Zobacz nas na Google+